Konsultacje rozpoczęte!

Czwartek, 15 lutego 2018

Interesujesz się procesem Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego? Jesteś pomysładawcą projektów? Chodzisz na Dzielnicowe Fora Mieszkańców? Czekamy na Twój głos do 7 marca! Wydział Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej przekazuje do konsultacji społecznych projekt Uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Dąbrowy Górniczej na temat Budżetu Miasta Dąbrowa Górnicza na 2019 rok.

 

Wydział Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej przekazuje do konsultacji społecznych projekt Uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Dąbrowy Górniczej na temat Budżetu Miasta Dąbrowa Górnicza na 2019 rok.

 

Konsultacje społeczne, o których mowa powyżej skierowane są do wszystkich mieszkańców oraz obejmują swoim obszarem Gminę Dąbrowa Górnicza. Procedura prowadzona jest na podstawie Zarządzenia Nr 2319.2018 Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza z dnia 14.02.2018 r. w sprawie:  przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących Uchwały Rady Miejskiej  w Dąbrowie Górniczej w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Dąbrowy Górniczej na temat Budżetu Miasta Dąbrowa Górnicza na 2019 rok.

 

Uwagi do dokumentu można przekazać do Wydziału Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej w:

a) formie pisemnej w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej lub listownie na adres: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej - Wydział Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza

b) formie elektronicznej na adres: konsultacje@dabrowa-gornicza.pl

 

Dodatkowo, aby ułatwić możliwość uzyskania informacji odnośnie przedmiotowego dokumentu Wydział Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej  zorganizował dyżury, które odbędą się w dniach  20.02, 27.02, 06.03 w godzinach 10:00 – 13:00 oraz w dniach 22.02, 01.03 w godzinach 15:00 – 18:00.

 

Z projektem można zapoznać się także bezpośrednio w Wydziale Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej (osoba odpowiedzialna – Agata Flak, e-mail: aflak@dabrowa-gornicza.pl, tel. 518 270 597).

 

Termin rozpoczęcia konsultacji: 16.02.2018 r.

Termin zakończenia konsultacji: 07.03.2018 r.

 

Po zakończeniu konsultacji sporządzony zostanie raport, opublikowany w ciągu 30 dni od dnia zakończenia konsultacji.

 

Wszelkich dodatkowych informacji odnośnie dokumentu udziela pracownik Wydziału Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej (osoba odpowiedzialna – Agata Flak, e-mail: aflak@dabrowa-gornicza.pl, tel. 518 270 597).

 

Zobacz jak wyglądał proces powstawania Uchwały TUTAJ.

PoWtŚrCzPtSoNd
01
0203 0405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Ładowanie...